۱۳۸۶ فروردین ۶, دوشنبه

راز فصل ها


این هم هفت حق جنبش زنان . باید اعتراف کنم که هیچ وقت هفت سین رو دوست نداشتم.

شاید برای در مورد عید نوشتن دیر باشه ، ولی بوش تازه بهم خورده. می گفتم نمی دونم این سال چی اش نو شده و اینکه شاید حرف لحظه ها رو بفهمم ولی اصلاً راز فصل ها رو نمی دونم . دوستی در جوابم گفت : پنج اش شده شش . مگه نمی دونی و دیدم راست می گه . واقعاً یه سال جدید اومده و سال قبل با تمام تلخی ها و شیرینی هاش تموم شده و من به اندازه یه قرن قد کشیدم . هرچند که هنوز بچه ها تو وبلاگاشون من رو نماد کم سن و سالی در نظر بگیرن .
نمی دونم شاید حق دارن .
تازه اومدن بهار رو حس کردم و سرشار از شور زندگی شدم.

۲ نظر:

omid گفت...

1- عید شما مبارک!
2- میبینم که هفت حین چیندین به سلامتی!
3- بنده هم خیلی منتظر جلد دوم بینوایان شما شدم اما فکر می کردم قسمت قسمت بخونمش! حالا تا ببینیم چی میشه!

maral گفت...

سلام موفق باشی عزیزم.ما به شما افتخار می کنیم. به امید روز های پر از سربلندی برای همه زن و مرد.سربلندیه انسان.