۱۳۸۵ آذر ۲۹, چهارشنبه

انگيزه هاي فعاليت فمنيستي

بيشتر از يك هفته است كه مي خوام بنويسم اما كمپين و كميسيون و كارگاه هاي اسپيپ كنشگران و خانواده و ... برام وقتي باقي نمي ذارن .با خودم قرار گذاشته بودم كه بعد از جلسه پنج شنبه كمپين پست جديد بذارم اما كي فكرش رو مي كرد كه از اون شب به مدت چهار روز بازداشت بشم . البته تجربه جالبي بود چند روز زندگي با زناني كه زجري رو كه ما ازش صحبت مي كنيم با گوشت و پوستشون لمس كردن انگيزه اي شده كه مي تونه تا آخر عمر هم من رو به عنوان يه فعال زنان به جلو هل بده . مي خوام بنويسم اما نه در مورد خودم در مورد زجري كه اون زنان كشيده بودند و مي كشيدند شايد فكر دختري كه مي خواستند شلاغش بزنن و دختري كه مي ترسيد بهش حكم سنگسار بدن براي يه لحظه آرومم بذاره به محض اينكه وقت كنم مي نويسم درباره الهام ، هستي ، تبسم ، فيروزه و همه اونهايي كه دلم براشون تنگ مي شه .
راستي شماره جديد زنستان رو هم حتماً ببينيد چون كلي به كميسيون حال دادن و معرفي اش كردن
: http://herlandmag.net/issue17/06,12,14,10,36,15/
سايت كميسيون ثبت شده سايت تو محيط اسپيپه مثل سايت كمپين . هر نظري درباره سايت داريد بديد چون الان در حال راه اندازيه .

هیچ نظری موجود نیست: